علی صدیقی پاشاکی

دغدغه هایی از جنس فرهنگ و مذهب

علی صدیقی پاشاکی

دغدغه هایی از جنس فرهنگ و مذهب

علی صدیقی پاشاکی
پیوندهای داخلی وبلاگ

جمعه ها وقت ملاقات من زندانیست

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ق.ظ

 

زندگی بی تو همان مردگی طولانیست

نور تو در همه جا هست ولی پنهانیست

میچکد خون دل از زخم قدیمی فراق

ظاهرا باز هوای جگرم بارانیست

اینهمه اشک چرا چشم مرا پاک نکرد

چه کسی گفته طهارت به همین آسانیست

اصلا انگار نباید که تو را دید ولی

جمعه ها وقت ملاقات من زندانیست

نظرات  (۲)



در سریال معلم دهکده؛ نامزد معلم ازش میپرسه شما که قاضی بودید چرا رها کردید و معلم شدید؟
ایشون جواب میدن:
چون وقتی به مراجعینم و مجرمینی که پیش من می آمدند دقیق می شدم 
می دیدم که اونها کسانی هستند که یا آموزش ندیده اند
و یا آموزشی که دیده اند درست نبوده و به خودم گفتم: به جای پرداختن به شاخ و برگ باید به اصلاح ریشه بپردازیم.
و ما چقدر به معلم دانا بیش از قاضی عادل نیازمندیم
برای فرزندانمان قصه هایی بگوییم که بیدار شوند نه قصه هایی که به خواب فرو روند
بیداری وجدان و خرد دلنشین تر از خواب است

چ شعر زیبایی


پاسخ:
ممنون از نظر لطف شما. دست شاعر درد نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی