علی صدیقی پاشاکی

دغدغه هایی از جنس فرهنگ و مذهب

علی صدیقی پاشاکی

دغدغه هایی از جنس فرهنگ و مذهب

علی صدیقی پاشاکی
پیوندهای داخلی وبلاگ

خدای من ...

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

خدای من ...


گیرم که بر آتش عذاب تو صبوری کنم
چگونه بر دوری تو صبر توانم کرد...

چگونه در آتش دوزخ آرام گیرم
با این امیدواری که به عفو و رحمت بی انتهایت دارم...

ببخش هر جرم و گناهی که کرده ام
و هر کار زشتی که پنهان داشته ام

خدایا...
در همه حال بر من مهربان باش
و در همه کار بر من نگران باش..



دعای کمیل

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۶

نظرات  (۲)

الهی العفو بحق زهرا
سلام

التماس دعا 
ان شاءالله شب جمعه کربلا باشد و دعای کمیل رو زمزمه کنید 
پاسخ:
ممنون از شما. دعای زیبایی بود. ان شاءالله قسمت شما هم بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی